środa, 13 stycznia 2010

WYZWANIE CZAS ZACZĄĆ

Padma miała dobry pomysł i ja postanowiłam spróbować. Tym bardziej, że według jej postanowień noworocznych - które bardzo mi się podobają i które chciałabym sobie trochę przywłaszczyć – każdy powinien spróbować. A przy okazji spełniłabym nie tylko postanowienie 13, ale też 5, 9 i 10.
Więc próbuję i….

Niniejszym podejmuję się pierwszego wyzwania czytelniczego (i mam nadzieję nie ostatniego!)
Mam nadzieję, iż to, że składam deklarację 13 nie wpłynie na wyniki wyzwania :-)

Chciałabym na pewno przeczytać:

Zabić drozda – bo wciąż stoi na półce, a coś go wyprzedza. Tym razem dam mu pierwszeństwo!

Harfę traw i Sekretne życie pszczół – po raz drugi obydwie, czytałam dawno i nie pamiętam ich dokładnie, więc z radością sobie przypomnę.

Sprzysiężenie głupców (ja mam pod tytułem Sprzysiężenie osłów)

Przygody Hucka Finna – nawet nie pamiętam, czy przeczytałam je w dzieciństwie…

Z całej listy upatrzyłam sobie jeszcze kilka pozycji, ale nie wiem, czy je zdobędę, więc mierzę siły na zamiary i umieszczam póki co tylko 5 pozycji, które już stoją u mnie na półkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz