sobota, 7 maja 2011

MAJÓWKA, CO NIE POJECHAŁA NA MAJÓWKĘ

Jak już wcześniej pisałam Sabinka zorganizowała majówkową wymianę. Moją paczuszkę robiła Edith. Napisałam list, gdzie wyraziła niepewność, czy przypadkiem nie czytałam tej książki.

Edith, chciałam Cię uspokoić – nie czytałam! Ale bardzo lubię tę serię MUZY.

A majówka nie pojechała na majówkę, bo mój wyjazd był tak spontaniczny i niezaplanowany, że nie zdążyłam odebrać paczuszki z poczty. Ale może się załapie na jakąś czerwcówkę? Tym bardziej, że lekka i łatwo zapakować do torby kilogramem cukinii, grillem i hamakiem.

Dzięki Edith :-) i dzięki Sabinko :-)


4 komentarze:

  1. W maju grill, wyjazd i książka :)
    Maj jeszcze długi i chyba najpiękniejszy w ogrodach:)
    dziękuje za udział w wymianie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że dotarła :) bo już się martwiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie
    Nazywam się Agnieszka Borzęcka i jestem jednym z redaktorów portalu Sztukater.pl. Nasz Portal powstał na bazie inicjatywy młodzieżowej, klubu osób "J". Aktualnie rozwijamy Nasz portal pod względem merytorycznym, jak i graficznym. Z tego też powodu poszukujemy redaktorów takich działu jak komiksy, gry, Newsmanów (wymagany język angielski) oraz innych osób,
    które w jakiś sposób chciałyby pomóc w rozwoju serwisu.
    W związku z powyższym, a także po odwiedzinach na Twoim blogu, mam zaszczyt zaprosić Cię w imieniu naszej redakcji do współpracy. Uważam, że Twój udział w tworzeniu naszego Portalu – myślę tutaj głównie o dziale książki (newsy, recenzje), zdecydowanie przyczyniłby się do jego dalszego rozwoju. Taka forma Naszej współpracy polegałaby na tym, że przesyłałbyś Nam swoje artykuły w dokumencie Worda bądź txt. na maila info@sztukater.pl. Następnie my publikujemy je u siebie na portalu podpisując Twoim pseudonimem – bardzo uczulamy, żeby pseudonim wpisywać w przesyłanym tekście, a także, w przypadku recenzji, oceny punktowej. Wpisujemy Cię również do naszej stopki redakcyjnej, gdzie może znaleźć się także Twój krótki opis, odsyłacz do bloga, charakterystyka - w kilku zdaniach- uprzednio przesłana, a także mail redakcyjny z przekierowaniem na Twoją stronę, jeżeli wyrazi Pan chęć.
    Zaznaczam również, że nie ma jakichkolwiek ograniczeń co do publikowanych tekstów, które mogą być już wcześniej umieszczane w innych miejscach (np. Twoim blogu), Nasza współpraca również by się opierała na pewnych korzyściach w formie przesyłanych egzemplarzy recenzenckich (aktualnie współpracujemy z 27 wydawnictwami a liczba wciąż wzrasta), więcej szczegółów na forum oraz zakładce Redakcja.
    Nasz portal stawia na rozwój Naszych redaktorów, ścisłą współpracę oraz obopólną korzyść na zasadzie partnerstwa. Nie mamy terminów co do przesyłanych tekstów oraz ich ilości… Stawiamy na jakość a nie ilość, wciąż udoskonalamy szatę graficzną oraz w szybkim tempie zyskujemy coraz większą rzeszę stałych w użytkowników (statystyki z miesiąca na miesiąc praktycznie się podwajają).
    W ramach naszej współpracy prosilibyśmy także o zamieszczenie naszego banera na Twojej stronie, oczywiście my odwdzięczymy się tym samym. Banery, a także miejsce, gdzie byłby zamieszczony Twój baner wraz z odnośnikiem na stronę znajdują się w dziale Linki naszego portalu - http://sztukater.pl/linki.html.
    Mam nadzieję, że nasza oferta spełni Pana oczekiwania i dołączy Pan do naszego grona. W razie pytań proszę pisać na maila.

    Z poważaniem,
    Agnieszka Borzęcka
    Redakcja Sztukater.pl

    http://sztukater.pl

    OdpowiedzUsuń